برنامه نویسی کودکان اسکراچ
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch توسط آزمایشگاه MIT Media Lab برنامه نویسی کودکان اسکراچ توسعه یافته است ، یک زبان برنامه نویسی بصری و وب سایت برای کودکان است.

 

فیلم های پیشنهادی برای شما  برنامه نویسی کودکان اسکراچ ...

 

طبق وب سایت ، ماموریت Scratch این است که به جوانان کمک برنامه نویسی کودکان اسکراچکند یاد بگیرند "خلاقانه فکر کنند ، به طور سیستماتیک تعقل کنند و به طور مشترک کار کنند."

 

کاربران می توانند پروژه هایی را با استفاده از رابط کاربری ایجاد کنند که به سه بخش تقسیم شده است: منطقه مرحله ، پالت بلوک و منطقه کدگذاری. از خراش می توان برای ایجاد بازی ها ، انیمیشن ها ، متن ، داستان ها ، موسیقی و موارد دیگر استفاده کرد.

 

Scratch در میان مدارس ، موزه ها ، کتابخانه ها ، مراکز اجتماعی برنامه نویسی کودکان اسکراچ و کاربران خانگی برنامه نویسی کودکان اسکراچ محبوب است. محدوده سنی اولیه Scratch 8 تا 16 سال است ، اما ماژول هایی وجود دارد که معلمان و والدین می توانند از آنها برای یادگیری برنامه نویسی نیز استفاده کنند.

 

2. ساخت

بازی ها را بسازید و سپس با ساختاری که یک بستر توسعه بازی مبتنی بر رویداد است ، آنها را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

 

با استفاده از HTML5 ، ساخت به دانش آموزان امکان می دهد برنامه نویسی کودکان اسکراچ بازی های 2 بعدی بسازند که از RPG گرفته تا کلیک کننده های مبتنی بر ماجراجویی متغیر است. در این وب سایت بازی های ساخته شده توسط تیم های بزرگ ایرانیان سایبر  بودجه ای از Netflix و Cartoon Network در کنار بازی های ساخته شده توسط خالقان فروتن فرد وجود دارد.

 

ساخت 3 در ویندوز ، مک ، لینوکس ، Chromebook و دستگاه های تلفن برنامه نویسی کودکان اسکراچ همراه قابل اجرا است. برای بهترین ایده ها ، بهترین Chromebook های دانشجویی ما را بررسی کنید.

 

آموزش های زیادی در وب سایت وجود دارد که مراحل ایجاد بازی را با HTML5 خراب می کند. ساخت برنامه نویسی کودکان اسکراچ بازی با ساخت 3 دارای هزینه ماهانه یا سالانه است ، اما وب سایت دارای منابع آموزشی بسیاری است که هر کسی می تواند آنها را به صورت رایگان بارگیری کند.

 

3. وحدت

با شروع کار با یک موتور پرقدرت که توسط توسعه دهندگان برنامه نویسی اسکرچ در دنیای واقعی استفاده می شود ، به کودک خود کمک کنید تا وارد حرفه خود شود. Unity به دانش آموزان کمک می کند تا با طراحی بصری سه بعدی و کدگذاری متن بر اساس زبان برنامه نویسی C # تجربه کسب کنند. دانش آموزان با تمام جنبه های سطح زمین کدگذاری شی گرا آشنا می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: